Restaurálás & újraépítés

Megbízást kaptam M. Zsolttól egy igazi ritkaság restaurálással való felújitására.Egy olasz nyitott sportkocsiról volt szó.Az előzetes tervek a részleges kijavításokkal lettek tervezve.

A projekt elkezdése természetesen a karosszéria lecsupaszításával kezdődött, majd szemcse szórással folytatódott.Ekkor döbbenetes kép tárult elénk.Az autó mindenhol tákolt, a jóizlés határait ledöntve.Szörnyű látványban volt részünk.
Javíthatatlan egységekkel álltunk szemben mindenhol.

Sajnos az előzetes tervek feladására kényszerültünk (már ami a részleges kijavítást illeti).Nincs más lehetőség, mint újra építeni a karosszériát.M. Zsolt, a tulajdonos mindent felkutatva három elemet tudott beszerezni (a két fenéklemezt és a homloklemez borítást).Természetesen a kézigyártás lehetőségeit ismerve.Az autó nyolcvan százalékát újragyártottam és beépítettem.

Kerékjárati ívek: Bal hátsó / Jobb hátsó

Bal első doblemez / Jobb első doblemez

Csomagtér/akumlátortartó / Jobb első sárvédő

Bal első sárvédő és persze a lámpakeretek ,csomagtérfedéllel; Ajtóváz javítás, új ajtóborítók gyártása:

Sebesség váltó központi konzol; Vászontető borító fedél:

Hátsó borítás belső; Külső:

És még egy kevés hab a torta tetején az első vészhárítók újra gyártása:


A lemezmunka négy hónapot vett igénybe és még rengeteg újra elkészített idom amit a galériák menüben nézhetsz meg.Boldog vagyok, hogy ez a projekt ilyen profi lett, amiben komoly része van a családom segítő és összetartó erejének.M. Zsolt személyében (aki az autó tulajdonosa) nem csak ügyfelet, hanem egy új barátot is találtam.


Galéria:



 
.