Restaurálás & újraépítés
Megbízást kaptam M. Zsolttól egy igazi ritkaság restaurálással való felújitására.Egy olasz nyitott sportkocsiról volt szó.Az előzetes tervek a részleges kijavításokkal lettek tervezve.
A projekt elkezdése természetesen a karosszéria lecsupaszításával kezdődött, majd szemcse szórással folytatódott.Ekkor döbbenetes kép tárult elénk.Az autó mindenhol tákolt, a jóizlés határait ledöntve.Szörnyű látványban volt részünk.
Javíthatatlan egységekkel álltunk szemben mindenhol.
Sajnos az előzetes tervek feladására kényszerültünk (már ami a részleges kijavítást illeti).Nincs más lehetőség, mint újra építeni a karosszériát.M. Zsolt, a tulajdonos mindent felkutatva három elemet tudott beszerezni (a két fenéklemezt és a homloklemez borítást).Természetesen a kézigyártás lehetőségeit ismerve.Az autó nyolcvan százalékát újragyártottam és beépítettem.
Kerékjárati ívek: Bal hátsó / Jobb hátsó
Bal első doblemez / Jobb első doblemez
Csomagtér/akumlátortartó / Jobb első sárvédő
Bal első sárvédő és persze a lámpakeretek ,csomagtérfedéllel; Ajtóváz javítás, új ajtóborítók gyártása:
Sebesség váltó központi konzol; Vászontető borító fedél:
Hátsó borítás belső; Külső:
És még egy kevés hab a torta tetején az első vészhárítók újra gyártása:
A lemezmunka négy hónapot vett igénybe és még rengeteg újra elkészített idom amit a galériák menüben nézhetsz meg.Boldog vagyok, hogy ez a projekt ilyen profi lett, amiben komoly része van a családom segítő és összetartó erejének.M. Zsolt személyében (aki az autó tulajdonosa) nem csak ügyfelet, hanem egy új barátot is találtam.